Foto
September heeft ze tot nu toe nog goed in het zonnetje gezet en aangezien ik bij het oogsten graag wat koelere temperaturen en meer luchtvochtigheid heb, heb ik besloten om de oogst nog wat uit te stellen.

Ondertussen blijft het voor mij genieten van die reuzen met hun fragiele bloementooi en toen vandaag de zon even doorbrak, heb ik deze foto genomen. Een heerlijk gezicht voor de nazomer toch?

De nieuwe zaailingen waren niet zo'n succes. Waarschijnlijk konden ze niet overweg met de lange lichttijden van de zomer, dus zal ik ze opnieuw zaaien en dan groottrekken onder de LED lampen.



Simon
2/4/2017 01:40:59 pm

It was disappointing. Most people dropped out when I told them that I'm hobby tobacco grower, living've included a benefit and for twelve years in a psychiatric hospital after I boarded have a community psychiatric nurse on his face in 2005 after the municipal police of Ede declaration of extortion committed by crack addict my downstairs neighbor, had not taken into consideration and I have referred to the mental health association and therefore I lost my apartment.

Reply



Leave a Reply.