Foto
Na een aanhoudende droogte is het goed om eindelijk weer eens regen te zien. Het verdampte grondwater kan weer aangevuld worden.
Ik hoop wel dat het niet blijft plenzen of dat er hagel gaat vallen.
Buienradar heeft zojuist al code oranje afgegeven voor Limburg, dus ik hou mijn hart nu vast en hoop dat de planten het noodweer goed doorstaan.

De groei zit er nu in ieder geval goed in en ik zie ze dagelijks groter worden. Gelukkig staan ze aardig beschut, maar misschien dat ik er wel stokken naast ga zetten. Eens kijken.

Marcel Joosten
2/12/2017 06:17:04 am

Ik heb nog een complete oogst aan het plafond hangen omdat ik maar geen goed apparaat kan vinden waarmee ik de tabaksbladeren zo fijn kan snijden dat hij ook te rollen is. Heb jij er iets op gevonden?
Gr. Marcel

Reply
4/6/2022 11:25:19 pm

Is er ook tabak te koop die meer dan 50% klaar is voor gebruik

Reply



Leave a Reply.